czwartek, 15 października 2015

Łazienka - plany remontowe

No i jestem po małych zakupach. Jak już pisałam, czeka mnie mały remont w domu i zaczynam od łazienki. Na początek wybrana została wanna, bo to jedna z większych rzeczy z akcesoriów i elementów łazienkowych, która musi być wykorzystana w łazience.

Wybrane zostało coś takiego ze sklepu http://www.gamis.pl/

wanna - akcesoria łazienkowe



Teraz czekam na dostawę i zobaczymy jak będzie to ostatecznie wyglądało, ale mi się już podoba. Oczywiście do tego muszę kupić dodatkowe elementy i nie wiem czy nie pójdę w tym samym kierunku, aby wszystko wyglądało, w miarę jednakowo, stylistycznie od płytek poprzez wannę a na akcesoriach łazienkowych kończąc.

Wybór jest naprawdę ogromny ale wydaje mi się, iż plany jakie są w tym kierunku będą przebiegały we właściwym kierunku. Już widzę w myślach jak ma ona wyglądać i mam nadzieje, że będzie tak jak chce.

Oczywiście niestety wszystko może się w trakcie zmienić,  ale jestem dobrej myśli i jak sądzę będzie pasowało.

Zastanawiam mnie teraz kwestia czy jeśli chodzi o akcesoria łazienkowe skupić się na wyglądzie retro, czy nowoczesnym, gdyż pod tą wannę obie wersje by pasowały, a nie jestem pewny co do stylu, jaki chce, aby był zastosowany w tym przypadku.

Jakie jest wasze zdanie w tym zakresie, co wy wolelibyście mieć w swojej łazience. Zdaje sobie sprawę, iż możliwości obecnie jest sporo i ciężko jest wybrać coś naprawdę sensownego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz