środa, 7 października 2015

Plany remontowe

Obecnie przyszedł czas na małe przejrzenie, jak wygląda mój dom i co mogę w nim zmienić. Mam wiele pomysłów i nie wiem które jako pierwsze zostaną zrealizowane, a w każdym razie mam nadzieje, że to co planuje sprawi, iż mój dom zmieni się do nie poznania.

Oczywistym jest iż największym problemem jest to jaki budżet może być przeznaczony na remont, lub jeśli nie na remont to jakieś małe zmiany kosmetyczne. Z pewnością zmiany czekają mnie w łazience, zaczynać od wymiany kilku elementów takich jak wanna, umywalka, na akcesoriach łazienkowych kończąc. To muszę zmienić, aby zmienić jej wygląd. W końcu w łazience chcemy sie czuć miło i przyjemnie.


Może nawet coś takiego by mnie interesowało




Następnie z pewnością sypialna, w końcu spędzamy tam mnóstwo czasu, nie koniecznie tylko w nocy.

W każdym razie po kolei, idę się zastanowić nad zmianami i z pewnością postaram się napisać tutaj jakie decyzje zostały podjęte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz